Alt tarafı bir çiçek koklayıp, bir hayvan sahiplenip, birkaç insan tanıyıp, sevip gidecektik bu dünyadan.
Nasıl kötü bir zamana denk geldi ömrümüz.
Nazım Hikmet
Bir şeyler yapıyorum.
Yürüyorum,
Konuşuyorum,
Yemek yiyorum,
Yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum.
Ama nasıl anlatsam,
Bir boşluk duygusu içinde.
Sanki içimde derin bir hiçlik var.