Laydmagic

Kimde vicdan varsa, o acı çekecektir...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Onun dürüst ve iyi biri olduğunu kendime söylemem, tekrar tekrar söylemem neye yarar, ama içim parçalanıyor; adil olamıyorum.
Sayfa 98
Güç benim içimdeydi, ben de onu kullanmalıydım.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?
Sayfa 49·Kitabı okudu
Ne tuhaf değil mi? En yakınlarımıza kalbimizi açamıyoruz, sonra gidip bir yabancıya içimizi döküyoruz.