''Adam bize iyilik, biz ona kötülük ettik,'' dedi. ''Varıp da yanına ne diyelim? Beğendin mi sana yaptığımızı? Erkeklik dediğin böyle olur işte. Biz adamı böyle soyundururuz mu diyelim.
Özür irademiz var değil mi? Hayatımın ne zaman biteceğine ben karar vermeliyim mesela. Bu, dini bakımdan bir suç olmamalı. Dünyaya , kötülüklerine, insanlara karşı bir yükümlülük hissetmiyorum. Ben ne kadar kötüysem, onlar çok daha kötüsü . Ben ne kadar iyiysem, onlar çok daha iyisi.