1950 kuşağından olan yazarla ilk defa bu kitapta tanıştım. Açıkçası uzun bir süre sonra ilk defa öykü okuduğumu söylemeliyim.
Hem yazarla hem de öykü ile tanışmak beni biraz yordu. Zaten belirsizlik ve bunaltı içinde yaşayan beni, iyice boğdu. Beğenemedim.
Öykülerdeki ölüm, o zamansızlık, hayal mi gerçek mi, her an rüyaya dönüşecek gibi olan o belirsizlik beni fazlasıyla yordu.
Sanırım en çok beğendiğim öyküsü kitaba adını veren "İshak" bir de "Dördüncü" oldu.
Kitabı okuyacaklara keyifli okumalar !
İshakOnat Kutlar · Yapı Kredi Yayınları · 20091,041 okunma