Fransız yazarlarının betimlemesini ve aşırıya kaçmasını düşündüğüm vadideki zambak kitabı sonrası bu kitabı zoraki okudum . Başlarda zor geldi bir türlü akıcılığı yakalayamadım . Zorlada olsa bitiridim ama kibirli , yaltakçı , safi duygulardan uzak karakterler zorladı beni . Açıkcası benim için vasatı aşamadı ama sonraki zamanlar belki tekrar okuyabilirim .