tuberk

tuberk
@LeidBerk
Ete kemiğe büründüm, Tuberk diye göründüm.
“Bilgeler sürekli bir yağmur boşanırken sokaktaki kalabalığa evlerinize girin de ıslanmayın diye bağırırlar. Sesleri duyulmazsa,Sokağa çıkıp herkesle birlikte boşu boşuna ıslanmazlar; Başkalarını budalalıktan kurtaramayınca evlerinde oturup kendilerini korurlar tek başına”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan için hiç doğmamış olmak, Güneşin kavurucu ışığını hiç görmemiş olmak en iyisi olurdu, ama eğer doğmuşsa olabildiğince çabuk Hades’in kapılarına koşturmalı ve orada yerin altında huzur bulmalıdır”.
Dünya bir cehennemden farksızdır ve onun içinde bir taraftan insanlar, diğer taraftan iblisler azap ve işkence gören ruhlardır.
Sayfa 29