Hayat...Onu istediğimiz şekilde tanzime muktediriz sanıyorduk.Laf...Aslında o bizi ensemizden tutmuş,oraya buraya sürüyordu.Elinde bir oyuncaktan farksızdık.
Gerçekte boş biri ama,diye tekrarladı Lejnev,asıl kötü olan bu değil:Hepimiz boş insanlarız.Hatta ruhsal yönden despot,tembel oluşu ve bilgisizliği yüzünden de suçlamıyorum onu...
Korkak olduğumuz için kahramanı oynarız,kötü olduğumuz için de ermişi;yakınlarımızı öldürme isteğiyle yanıp tutuştuğumuz için katili oynarız,doğuştan yalancı olduğumuz için oynarız.