Okuma grubumuzda ki kurada çıkan Aralık ayı kitabımız.
Hiç tarzım değil diye düşündüm.
Ben lisedeyken bu tarzda okurdum sıkılırım okurken kesin dedim.
Şuan bitti ve ben beynimden vurulmuşa döndüm.
Kurgusu son derece etkileyici, tam bitti diyorsunuz ama şoka uğratıyor. Son derece de akıcıydı.
Kitabın ortalarında bu yazarı bi daha okumam demiştim şimdi yeni bi alışveriş listesi oluşturuyorum.
Harikaydı.
Ölüler DiyarıJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap · 20193,997 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cinayet romanlarına, ilginiz varsa kesinlikle okumanız gereken bir kitap. Bazı yerlerde bana göre aşırıya giden betimler beni sıktı. Ama kurgusu güzeldi.