"Bir tek şeyi iyice öğreniyorum," dedi. "Her zaman, her gün, hep aynı şeyi öğreniyorum. Başın dertteyse, canın yanmışsa, bir şeye ihtiyacın varsa... fakir insanlara git. Sana ancak onlar yardım eder...yalnız onlar. "
Bu namussuzlar daha baştan birbirine tuzak kuruyor, desene.
Eee, ama filmde sanki iyi bir şey yapıyorlarmış gibi gözüküyordu. Herkese iyi davranan insanlar bunlar, anlıyorsunuz ya!