İnsanların ölmek için kendilerince sebepleri vardır.Basit görünse de o kadar basit olmayan sebepler.Bir şeyin kökü gibi.Toprak yüzeyine çıkan kısmı küçük de olsa biraz çekersen köke ulaşırsın, çektikçe gelir.İnsanın bilinci derin bir karanlığın içinde saklıdır, karmaşıktır.Çözülemeyen pek çok kısmı vardır.Gerçek nedeni insanın kendisinden başkası bilemez.Belki kendisi bile bilmiyordur.
Bu devasa bir karınca yuvasını andıran gelişmiş kapitalist düzende iş bulmak o kadar da zor değildir.İşin türü ve içeriğiyle ilgili olarak lükse kaçmazsan tabii ki.