Bir şeyler yanlış gittiğini kaçırdığımız işaretleri ararız hep. Bir cinayeti çözmeye çalışan dedektifler gibi oluruz çünkü eğer ipuçları ortaya çıkarırsak bu bize biraz kontrol hissi verir. Elbette olmuş bitmiş bir şeyi değiştiremeyiz ama yeteri kadar ipucu toplayabilirsek başınıza gelen felaket her neyse, biraz daha zeki olsaydık onu durdurabileceğimizi kanıtlayabiliriz. Sanırım dünyadaki bütün ipuçları bir araya gelse de, bir şeyin değişmeyeceğine inanmaktansa kendi aptallığımıza inanmak daha iyi.