Bunca bekçiliği silahlı evler yok oldu gitti de benimki niye için duruyor? Anlaşılan, diyorum ,o evler ,bekçiliği silahlı oldukları için yok olup gittiler. Korunmak saldırana hep istek veriyor, hem de hak kazandırıyor; her korunma savaşçı bir kılığa girer ister istemez.