Seina la ton.

Seina la ton.
@Lg0n
Esma' Ars longa vita brevis.
Dünyada çok şey kolay da, insan olmak zor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eskiden cahillik fazlaydı; şimdi daha fazla.
Bir yerde okudum; “Ben sana konuşamadıklarımı hep ağladım” diyordu.
Ölüm kokuyor attığım her adımda nefes aldığım dünya, yalan kokuyor birbirine gülen yüzlerin arkasında ki hayatlar, acı kokuyor karanlığa gömülmüş aydınlıklar, ve gerçek kokuyor bu dünyadan sonraki dünya; Cennetin anahtarıydı, şeytanın arkadaş olduğu insanlar. Cehennemdi insanların şeytanlarla yaşadığı dünya. Araftaydı aşkı bulmuş ruhlar, ölüm ise ayaklarına serdi cesareti.. Bu bir kurtuluş hikayesi. Bu, iki ruhun dans edişiydi kaderin sarsılmaz ateşli zinciriyle. Bu, ateşe aşık olmuş bir kelebeğin hikayesiydi. |Save me|
"Sevdikçe sevdi, okşadı, öyle aheste aheste, öyle hissedilir dokunuyordu ki; bir vakit avuçlarımın içine adsız bir şehir dikti sandım. Inandım da parmaklarımı içe doğru bükemedim devrilir, yıkılırız diye."