Eskiden hırsız olan Kazi artık kraliçenin sadık şövalyelerinden biridir ve kraliçenin emri ile göreve gider.
Keşke buradaki yorumları dikkate alsaymışım. Kitap 500 küsür sayfa olmasına rağmen bana bomboş geldi. Olaylar o kadar saçma gelişiyor ki hiçbir derinlik yok, karakterlerin yaptıkları karakterlerine uymuyor; sürekli kafamdaki tiplerle çelişip durdu. Kitabı bi ergen yazmış gibi. Tek beğendiğim şey Ballengerler’in tarihiydi. Greyson’ın yazıtları, duvarlardaki yazılar ve o aile bilinci muhteşem işlenmiş. Kurguda böyle bir şey olmasını ve derinlikli işlenmesini sevdim. Bu arada kitabın adı da kitapla uyumsuz. Kitapta tek bir hırsız var. Yazar ne anlatmaya çalışmış anlamadım.
Hırsızların DansıMary E. Pearson · Martı Yayınları · 20221,999 okunma