Bu deneyimden üç sonuç çıkarılabilir. Birincisi, dünyanın tıbbi görüşü doğaya çok fazla güvenmeme eğilimindedir. İkincisi, tıp fakültesinde öğretilmese bile dünyada doğru olan şeyler vardır. Üçüncüsü, bazen doktorlar halk tarafından eğitilmelidir — gerekirse baskı altında.