Erdal
Takip Et
Erdal
@Li_datca
Sıkı Okur
Başka türlü bir şey benim istediğim
Münzevi bir yaşam
Üniversite
Çorum-Mersin-Datca
41 okur puanı
Nisan 2024 tarihinde katıldı
erdal19_li.datca
Şu anda okuduğu kitaplar
Marakeş'te Sesler
Elias Canetti
Şiirimiz Mor Külhanidir Abiler
Ece Ayhan
18
Kitap
53
Takip edilen
195
Takipçi
4
İnceleme
15
Alıntı
40
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Nyx
@N_yx
·
Dm’den yürümelik alıntı bırakıyorum :)
Sende sevilesi bir şey var. Yüzünde var, ellerinde var, çocuksu gülüşünde sevilmeyi hak eden, sevilmeye aç bir şey var.
Osman
Ayfer Tunç
Erdal
Bir de üç şey vardır. Dün,bugün ve de yarın. Ya tamdır varlığınla,ya da yarımdır yokluğunla..Eksiliyorsa eğer bir şeyler, bir de gidilecek yol vardır
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fatمa♡
@Karii_
·
Huzurlu geceler......
Sakin bir ev, kendi yetiştirdiğimiz çiçekler, ilham verecek kitaplar, sevilmeye değer birkaç arkadaş, acı veya pişmanlık vermeyen masum eğlenceler, gerçeğe bağlılık, güven, ümit ve sevgi dolu bir yürek.....🦋 🥀 🌼
...
daha fazla
Edebiyat
Erdal
Bir de ben diyeceğiz,en bencil haliyle, hiç bir güzelliği çok görmeden, esirgemeden,bir ben varım ,iyiki de ben varım diyeceğiz, Şükür'ün en güzel ve de en arsız gülümsemesi ile gönlümüze..🖐️Li .datca
Ensari Toprak
@KalenderBirOkur
·
Usanmaz bir yürek taşıdığıma dair Yaygın bir kanaat dolaşır aynalarda
Sayfa 11
·
Kitabı okudu
Rüveyda
Nurullah Genç
Erdal
Aynalar; Dört dertli , Dört heceli gönül divanının, Ömrüme , Ve de gönlüme, Yalansız,dolansız yazılan Bir hikayenin Divitsiz hokkası.. Li.Datca..
Takip Önerileri
Heja
@hejacelik
·
“Derin bir hüzün var, dünya ile aramda”
Edebiyat
Erdal
Hüzün iki hece, Bazen sırtını dayadığın düşlerinde, Bazen göğsünü daraltan gülümseme de, Belki de hüzün; Hak edilen bir sevdanın, Nasibe dönüşmemiş, Kaderin kör gözü, Ve yahut Emeğinin omuzundaki kahır yükü..
`A
@__Aleyyy
·
`Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim.
Kitabı okudu
Alıntı
Yaşamak
Cahit Zarifoğlu
Erdal
İyi olmak, iyi eder mi acaba. benden içeri ,senden ötede olanı.yoksa ,dumansız,ateşsiz yangın yerine dönüşmüş bir gönülün isyanımıdır .kör ve sağır olmuş Sana ,bana ve keşkelere çatılmış üçlü sacayağı feryadında
İleri