Hiçbirimiz ne kadar ömrümüz kaldı bilmiyoruz. Oysa ölümcül bir hastalık haberi duyunca içimiz kavruluyor, sanıyoruz ki sadece ölümcül hastalar ölecek ya da en azından önce onlar ölecek.Bu savın doğruluğunu kim iddia edebilir?
Bizim oralarda öyleydi. Kız çocuğunu verirdin,giderdi.Hatta kız çocuklarını büyütürken yemeğin etli kısmını vermezdi ana babalar .'Elin oğlu için besleyip büyütüyoruz ' derlerdi.