Düne geri dönemem, çünkü o zaman farklı bir insandım.
İmkansıza ulaşmanın tek yolu, onun mümkün olduğuna inanmaktır.
Bugün düşündüğün şeye yarın dönüşürsün.
Bedende olsun , ruhta olsun yaratış vücut hapishanesinden kurtulmak, hayat fırtınasının üstüne yürümek, varlıkla bir olmaktır. Yaratış, ölümü öldürmektir!..
Hiçbir şeye bağlı değildi artık. Yalnızdı. Yapayalnız!.. Ne büyük mutluluktu yalnız olmak, kendinde olmak! Zincirlerinden kurtulmak, anıların işkencesinden ,sevilen ya da nefret edilen yüzlerin hayaletlerinden kurtulmak! Ne büyük mutluluktu!.. Nihayet , hayatın tutsağı olmadan, kendi başına yaşamak ne büyük mutluluktu!..