youtu.be/qGVS_Ugb92c
- Kitaplardan bahsetsek
- Kitap mı? Olmaz. Hiçbir zaman aynı kitapları okumadığımızdan, okuduysak bile aynı duyguları hissetmediğimizden eminim.
Aşk ve Gurur
Onu epeyce gördüm, duygularını gözlemledim, edebiyat ve zevk konusundaki görüşlerini dinledim; genelde iyi eğitimli biri olduğunu, kitaplardan son derece keyif aldığını, hayalgücünün ışıltılı, gözlemlerinin adil ve doğru, zevkinin narin ve saf olduğunu söyleyebilirim.