youtu.be/qGVS_Ugb92c
- Kitaplardan bahsetsek
- Kitap mı? Olmaz. Hiçbir zaman aynı kitapları okumadığımızdan, okuduysak bile aynı duyguları hissetmediğimizden eminim.
Aşk ve Gurur
Onsuz yaşamaktan korktuğumu fark ettim. Benim hayatımı yıkmaya ne hakkın var, demek istiyordum. Benim senin hayatın üzerinde hiçbir şey söylemeye hakkım yokken bunu yapmaya ne hakkın var?
... sadece beynimi kullanmanın keyfini anlatamam. Sanki kafamın büyük bir kısmı yıllardır boş durmuş gibi hissediyorum... Şimdi onu tekrar dolduruyor gibiyim. Söylediklerim kulağa saçma mı geliyor?