Kübra

Kübra
@Lilith13
Müdür Yardımcısı
Yüksek Lisans
280 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Yüzük varken hiçbir umut yok," dedi Frodo. "Ah! Yüzük!" dedi Boromir gözleri ışıldayarak. "Yüzük! Bu kadar minicik bir şey için bunca korku ve kuşku çekmemiz garip bir yazgı değil mi?"
Sayfa 383 - Kardeşlik Dağılıyor·Kitabı okudu
Edebiyat
Kübra
Bırak sahneyi, Boromir'in gözlerinin ışıltısı canlandı gözümde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer her zaman mutlu olsaydık hiçbir zıtlık ya da zorluk olmazdı ve hayat çok sıkıcı duruma gelirdi çünkü daima aynı şekilde hissederdik .Eski bir Latin özdeyişine göre "açlık en tatlı sostur. "
Brisingamen isimli okura yanıt verildi
Kübra
Ya da şöyle mi denebilir , ' açlık yemek yiyeceğini kesin olarak bilecek olan için en tatlı sostur'
Eğer her zaman mutlu olsaydık hiçbir zıtlık ya da zorluk olmazdı ve hayat çok sıkıcı duruma gelirdi çünkü daima aynı şekilde hissederdik .Eski bir Latin özdeyişine göre "açlık en tatlı sostur. "
Kübra
Bu açıdan bakınca ben de merak ettim şimdi nasıl olurdu diye. Belki de az çok hâli vakti yerinde olan insanların tesellisidir bu. Acaba hayatı acılar içinde geçen insanlar da bu düşünceyi kabul eder mi 🤔
İnsanlar yalnızca elde edemediklerini isterler. Elde edebilecekleri bir şeyi asla istemezler.
İlişkiler
Kübra
Elma istisna olsun