Bahse girerim yaratıcının kullandığı dil dişi olsaydı hiçbir sorun olmazdı. Bu kadar erkek tavırlı bir söylem çatışmaya çanak tutuyor. Keşke Tanrı dişi olsaydı.
İnan, kaderin gösterdiği çizgiden yürümeyi kabul etmemişti. Bazı insanlar kaderini takip eder, bazı insanları da kader takip ederdi. o, kaderinin önünde gidenlerdendi. Ne kadar giderdi bu muammaydı lakin o, kaderin emrettiklerine itaat etmiyordu. O, benim gibi kaderini heybesinde taşımıyordu. (311. sy)