Öncelikle yazarın hikayeyi anlatış tarzını çok beğendim karakterleri analiz ediş şekli o insanı taniyormussunuz hissi yaratıyor.
Hikayeyi sevdim ancak sonu beklediğim gibi bitmedi. Bir kadın olarak Muazzez'in yaşadıklarından çok etkilendim. Yusuf'a içten içe kızmadan edemiyorum. Muazzez'i koruyamadıgi icin ama onu anlayıp, suçlamayacak kadar büyük olan sevgisi de içimi ısıttı.