İyiliği seçmek kolay olsada eğer varsa kötülük karanlık taraf iyiliği bastırmaya çalışır bazen okadar büyük bir çekişme olurki iyi yada kötü değil asıl ve öz pes eder.İyilik nedir?Kötülük nedir?Bir seçim olabilirmi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat acıyla,arzularla,ahlaksızlıkla,işlenen günahlarla anlamlıdır.Gamsız hiç bir derdi tasası olmayan herşeye sahip olan bir arzu duymayan kişinin hayatı sizce ne içindir?Anlamlı mı dır?
Kitabın konusu vs. gerçekten güzel ilgi çekici fakat olay akışı sıralı bir şekilde anlatılmıyor.Örneğin ilk olay gününü daha sonra karakterin başka karakterlerle olan bağını en son olay anını anlatıyor.Yazarın biraz ağır üslup kullandığını da düşündüğüm için bazı alıntıları anlatılmak istenileni kaçırdım o denli çok keyif alamadım.Yazarın farklı kitaplarını da okumayı düşünüyorum.Eğer okuyacaksanız keyifli okumalaar