Kendi yaygaramızdan başka bir şey duyamaz mı olduk artık? (...) Yalnızca çocuklar mı kaldı su birikintilerinı,kaldırım kenarlarındaki taşmış su oluklarını görünce sevincinden çığlıklar atan? Ve burunlarını vurup dağılan iri Yağmur tanelerini yalnızca çocuklar mı kaldı gülen?