“Alışmak birçok iyi şeylerden bizi mahrum ediyor,” diye düşündü. Sonra, “Birçok da kötü şeylerden kurtarıyor tabii,” diye gülümsedi. “Ayrılmak ne tuhaf... Kalan daha çok ızdırap çektiği için, giden biraz vicdan azabı duyar. Her ayrılışta galiba bir parça ölüm var, azizim...”