Semih

Semih
@LonelonesS
"Yalnızlık paylaşılmaz Paylaşılsa yalnızlık olmaz...
Okul Öncesi Öğretmenliği/Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
Istanbul Üniversitesi
İstanbul
İstanbul, 17 Nisan
146 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Semih

, bir kitap okudu
7/10
·136 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2021 4. kitabı
José Saramago
7/10 · 610 okunma
Reklam
"Hayatın bir ucu açık, eğlenceli bir serüven olduğunu düşünen birinden, hayata küskün, içine kapanık, kederli bir adama dönüşmek üzereydim. Hayatta artık bir şey olmayacak duygusu üzerime yavaş yavaş çöküyordu."
Sayfa 369·Kitabı okudu
Edebiyat
"Hayatın, insanlığın çoğunluğu için, içtenlikle yaşanması gereken bir mutluluk değil, baskılar ve cezalarla ve inanılması gereken yalanlarla yapılmış dar bir alanda, sürekli rol yapma hali olduğunu, ilk bu sıralarda sezmeye başlamış olmalıyım."
Sayfa 258·Kitabı okudu
Edebiyat