Unknown

Unknown
@Lonesurgeon
··· “Rabbim! Göğsümü genişlet. İşimi bana kolaylaştır. Dilimdeki düğümü çöz ki sözümü iyi anlasınlar.” (Tâhâ Suresi, 20:25–28)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tevafuk...
Anlatamıyorum𖨆 Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma, ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. Orhan Veli Kanık
Şiir
Unknown
Tevafuk bazen iki kalbi değil, iki niyeti sınar. Gürültüsüz gelen hakikat, kimseyi çirkinleştirmez; sadece bizi daha dürüst bir mesafeye yerleştirir. İyiliği dilemek, kelimelerin en emniyetli evidir.🪔
Ömür denilen şey
“Sûr’a üflendiği gün, suçlular dehşet içinde toplanır. Aralarında fısıldaşarak: ‘Dünyada yalnızca on gün kaldınız’ derler. Biz onların ne söylediklerini en iyi biliriz; içlerinden en aklı başında olanı ise: ‘Sadece bir gün kaldınız’ der.” (Kur’ân-ı Kerîm, Tâhâ Suresi 20:102–104)
Din
Spartacus isimli okura yanıt verildi
Unknown
Evet; mesele kaç gün kaldığımız değil, o günleri neyle doldurduğumuz.🌚
Adı konmamış bir mesafe.
𓂉 Üçüncü Şahsın Şiiri༆ gözlerin gözlerime değince felâketim olurdu ağlardım beni sevmiyordun bilirdim bir sevdiğin vardı duyardım çöp gibi bir oğlan ipince hayırsızın biriydi fikrimce ne vakit karşımda görsem öldüreceğimden korkardım felâketim olurdu ağlardım ne vakit maçka’dan geçsem limanda hep gemiler olurdu ağaçlar kuş gibi gülerdi bir rüzgâr aklımı alırdı sessizce bir cıgara yakardın parmaklarımın ucunu yakardın kirpiklerini eğerdin bakardın üşürdüm içim ürperirdi felâketim olurdu ağlardım akşamlar bir roman gibi biterdi jezabel kan içinde yatardı limandan bir gemi giderdi sen kalkıp ona giderdin benzin mum gibi giderdin sabaha kadar kalırdın hayırsızın biriydi fikrimce güldü mü cenazeye benzerdi
Şiir
Rozerrin Evin isimli okura yanıt verildi
Unknown
Bende de özel bir yeri var:)