Kadınlar hakkında ki düşüncelerine kısmen katılmamakla birlikte. İnsanın oluru,varlığı anlamlandırma çabası,içgüdülerin hayattaki yeri gibi bir çok noktada ele alınması gayet güzel. Hele sonlarını çok şahane bağlamış. İnsan kitabı okurken sürekli kendini sorguluyor. Ben beğendim...