Canım Sezen Aksu'nun “yetinmeyi bilir misin, sana verdiği kadarıyla hayatın?” dedikten hemen sonra “hoş, bilsen de bilmesen de yara bere içinde bu yollardan geçeceksin” dediği gibi*
Okumayı ciddiye alan kişiler neden "Ne okumamı tavsiye edersiniz" sorusunu sormazlar? Çünkü kitaplar insanı kitaplara götürür. Kitapların kendileri zenginliklerini ve yetersizliklerini ele verirler. Okumanın rehberi okumaktır.