Okurken bu kadın duyguları bu kadar iyi yaşamayı hissetmeyi ve ifade etmeyi nasıl öğrendi demeden edemedim. Çok yerde hıçkıra hıçkıra ağlamak istedim bazı yerlerde kendimi tutamadım ağladım da. Bunca zaman kendime dahi ifade edemediğim duyguları sayfa sayfa okumak beni farklı bir aleme götürdü boğulacak gibi hissettim kendimi...velhasılı kelam okuyun derim dili konusu üslûbu harika kendinizden, acılarınızdan çok şey bulacağınız bir eser olmuş.
" Asıl her şeyden azar azar anlayan akıldanelerden korkmalı insan. Herkes kendi işini yapsın, yeter. Benim gözümde bilmediğini açıkça söyleyen insan, bilmediğini biliyormuş gibi görünen ve her şeyi eline yüzüne bulaştıran ikiyüzlüden daha değerlidir."