ayşe derim

ayşe derim
@Lumira
“İnzivaya şık bir kadeh kaldırıyorum.”
Umut hep vardır.
"İşte her yağmurun ardından hep güneş çıkar, ejderlerin bile sonu gelir!"
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Eğer bir şey bulmak istiyorsanız yapılabilecek en iyi şey aramaktır.Eğer ararsan mutlaka bir şey bulursun, ama bu her zaman peşinde olduğun şey olmaz.
Hayata Dair

ayşe derim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·412 syf.·
18 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Yuval Noah Harari
8.7/10 · 42,6bin okunma
İnanç
İnsanlar yarından itibaren varlığına inanmayı bıraksalar bile yerçekiminin ortadan kalkma ihtimali yoktur.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Eğer insanlar insan haklarının sadece hayallerinde yaşadığını fark ederse toplumumuzun çökme ihtimali ortaya çıkmaz mı? Voltaire Tanrı hakkında, "Tanrı yoktur ama bunu sakın hizmetkârıma söylemeyin, yoksa geceleyin beni öldürür," demiştir. Hammurabi aynısını hiyerarşi ilkesi hakkında, Thomas Jefferson da insan hakları için söylerdi. Homo sapiens'in doğal hakları yoktur, tıpkı örümcekler, sırtlanlar ve şempanzelerin doğal hakları olmadığı gibi; ama bunu hizmetkârlarımıza söylememeliyiz, yoksa geceleyin bizi öldürürler.