Bu yazara bayılıyorum çünkü duyguları çok iyi aktarıyor romanlarının çoğu kısa kitaplar olsa da sizi içine çekiyor, kitabı (olayı)yaşatıyor. Ayrıca çok akıcı bir kitap bir saate bitebileceğiniz harika bir kitap
Klişe aşk romanlarında bıktığım/sıkıldığım için uzun zamandır bir aşk romanı okuyamıyordum. Sonra Stefan'cığımın bu güzel kitabına bir şans vermek istedim ve iyiki şans vermişim. Kitap çok güzel ve akıcıydı ayrıca yazarımız yine duyguları çok güzel aktarmış.