Etkileyici bir kitaptı, ilk 50 sayfası biraz yavaş geçti. Ama sonrası akıcıydı, en azından kitap benim açımdan daha anlaşılır hal aldı. Sınavdan sonra okunacak bir kitap değildi ama okudum artık. 100den sonraki sayfalar bir tık daha çaresizliği hissetdim. Daha da kötüsü yazarın hayatı ile Yozonun hayatının birbirine benzemesi
Empati kurduran, kesinlikle vakit kaybı olmayan kitaplardan olduğu için tam 10 puanlık kitap bence
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Artık ne mutluyum, ne de mutsuzum.
Her şey geçip gidiyor.
Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andran sözde "insan" dünyasında tek gerçek şey bu.
Her şey geçip gidiyor.