Kırmızı bisikletli çocuk ve Yeşil küpeli kızın müthiş hikayesi...
Gerçekten şimdiye kadar okuduğum en iyi kitaplardandı.Onlar sevindiğinde ben de sevindim, üzüldüğünde ben de üzüldüm, ağladığında ben de ağladım, ne hisettilerse ben de aynısını hissetdim. Acı gerçekleri de gördüm kitapda ama her şeye rağmen hayat güzel be. Bunu anladım biraz da. Kitapı okuduğum müddetde kitap okumadan önce aklımda olan düşüncelerin ağırlığı altında ezilmemek için kitabı okuyordum ve sanırım kitap bana yardımcı oldu. O yükü almadı benden, nasıl kaldıracağımı da öğretmedi ama neden kaldırmam gerektiği öğretdi bu seri
Okuduğum en iyi kitaplarda top 3te
Okuyun,okutturun!