Bugün Yeni Zelanda'da yapılan Terör saldırısında şehit olanlara Allah rahmet ve yaralılara baş sağlığı diliyorum. Vahşetin dini ırkı olmamalı. Her konuda aşırılıkçılık hiçbir zaman insanı ele geçirmemeli. Diyecek bir şey bulamıyorum, videoda öldürdüğü insanlara tekrar içeri girip kurşun sıktığını, dışarı da kaldırımda ki kadının '' help me'' dedikten sonra başına vurulan kurşunu gördükten sonra.. Çok üzgünüm..