İnsanoğlu bazen acıyı da sever ,hem de tutkuyla !" Çünkü ona o acıyı yaşatan kendisidir .İnsanlar kendi yaptıkları hataları severler ve onlara çok aşkla bağlıdırlar . Yeterki yapan kendileri olsun sonucuna hep razı olurlar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Paskal,asılmış bir adam taklidi yaparak o ünlü ustalığıyla dilini çıkarmıştı .Hayatında herkesi güldürdüğü halde,ölümünde kimseyi ağlatmayan zavallı Paskal'ın bu defaki hali taklit değil,ölüm gibi hakiki idi ."kitabın son paragrafına kalbimi bırakıyorum .