"Eğer o geri gelmek istemiyorsa onu zorlayamam. Buna hayat deniyor tokmak kafa. Bazen insanları kaybedersin. Bazen değer verdiğin insanları kaybedersin ve onları bir daha asla göremezsin. Bunun en kötü tarafıysa onları hayal kırıklığına uğrattığın için onlardan özür dileme şansın bile olmuyor."
"Kendimi öldürmek için evden ayrılmıştım ve dutlarla eve geri geldim. Bir dut hayatımı kurtardı."
"İntihar etmenin en büyük günahlardan biri olduğunu biliyorum. Ama mutsuz olmak da büyük bir günahtır. Çünkü mutsuz olduğunda başka insanları incitirsin"