GIOVANNI: Sen kafayı mı üşüttün, ne oldu? Ne demek, abonmanı hiç ödememek?!
LUIGI: Bunu seyahat acentaları ödemeli! Ayrıca trenlerde geçen zamanımız içinde bize bir ödeme yapmalılar. Biz bunca zamanı turistik bir gezi için mi kaybediyoruz? İş verenler uğruna kaybediyoruz: Patronlardan iki saat önce uyanıyoruz ve evimize daima onlardan iki saat geç giriyoruz!