Yaşamında bir amaç bul ve ona göre yaşa, derler. Ama bazen ancak yaşayıp bitirdikten sonra yaşamının bir amacı olduğunu fark edersin, bu da genellikle hiç aklında olmayan bir amaçtır.
Uzun bir ömür sürdüm, Bay Markos ve öğrendiğim bir şey varsa, o da şu:, Bir başkasının yüreğini, yüreğinden geçenleri yargılarken kişi bir miktar da olsa alçakgönüllülükten ve yardımseverlikten nasibini almış olmalı.
''Nedeni kış, Bibi Sahip. Kış, bizimki gibi köylerin tepesine çöker ve her yıl rastgele bir iki çocuk seçer. Elinizden tek gelen, sizin evi atlaması için dua etmektir''