Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konusabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Oğlum, geleceğin hakkında hiç mi düşüncen yok? "
"Şey elbette bazı düşüncelerim var. Tabii var. Biraz düşündüm. Ama pek fazla yok sanırım. Pek yok, sanırım"
"Olacak. Olacak evladım. İlerde öyle çok düşüncen olacak ki, ama iş işten geçmiş olacak. "