Fakat ben ortak ana dilimizde yazılmış bir beyit okudum. Beraberinde bu beyti izah ettim fakat sonuç itibariyle bundan çok çok 40 45 sene önce yazılmış bir beyti ; bu kadar seçkin, üstelik hukukçu ve edebiyatçı bir zümrenin yabancı dil gibi algılaması size acı vermiyor mu? Daha bir nesil çekilip gitmeden ana dilimizde bu kadar tahribata maruz kaldıysak onu tanımaya çalışan ben hadi öğünmeyeyim fakat bilmemeyi fazilet saymak biraz garip olmuyor mu?