Nastyenka, o kadar uzun süre sonra yeniden buluşunca -çünkü sizi eskiden beri tanıyorum Nastyenka, çünkü uzun zamandır birini arıyordum ve aradığım sizdiniz, şimdi buluşmamızın yazgımızmış-
Daha iyi bir insan oldugumu iddia edecek
cesaretim yok elbette, ama daha mutlu bir insan oldugumu biliyorum, çünkü o buz gibi donuk hayatim için yeni bir anlam buldum,yaşamın kendisinden başka bir sözcükle açıklayamayacağım bir anlam.