Pek çok kişinin düşündüğünün aksine bir insanın isteklerinin gerçekleşmesini sağlayan şey, inandığı şey değildir.Dilekler,bireyin bilinçaltı zihnindeki resme ya da düşünceye tepki verdiğinde karşılık bulur.
Her Şey Beyinde Biter
Kitapta güzel yerler, güzel mesajlar var ama geneli itibarıyla çok iyi bi kitap değil. Tekdüze bi anlatımı var , kitabı beğenmedim açıkçası
Kitabın herkes tarafından beğenilmesine şaşırdım açıkçası. Kitabın sonlarına doğru okumayı bıraktım, genel olarak aklımda bişey kalmadı. Öncesinde okuduğum; Babilin En Zengin Adamı, Zengin Baba Yoksul Baba kitaplarına göre mi bende etki bırakmadı anlamadım .