Herkese merhaba arkadaşlar ,
1 ay içinde 2 kez okudum kitabı, ilk okuyuşumda pek de bana göre bir kitap olmadığı kanısındaydım sonrasında buradaki bir inceleme vasıtasıyla kitabı daha rahat bir kafa halindeyken okumam gerektiğini anladım öyle de yaptım kitabı hep sakin zamanlarımda yavaş yavaş iyice özümseyerek okudum . Mükemmel bir kitap ,bir imparatorun kaleminden hayata dair dersler veriliyor ve bu dersler hayat boyunca kişinin işine yarayabilecek dersler,mutlaka okunmalı.
DüşüncelerMarcus Aurelius · Yapı Kredi Yayınları · 202228bin okunma