Musa

Musa
Xwestin sekinan dî ne, sekinîn jî sebir e, sebir jî en tiştê xweşe. ~MPnr~
Çünkü isyan bayrağıdır böğrüme saplanan sancı çünkü harcımı öfkeyle, imanla karıyorum Ve kederin Ve solgun yüzlü işçilerin üzerine Dağbaşlarının hırçınlığı savruluyor benden. çünkü beni ateşiyle dimdik tutan kin çünkü benim gözbebeklerimde tutuşan şafak Miting afişleri Cesur pankartlar Ve binlerce militan Derin denizlerin aydınlığı Zorlu sabahlar Gökyüzü ve lâle Sıkılmış bir yumruk gibi giriyoruz hayata. ~ Ahmet Kaya ~
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve görüyorsun ki aşkı beceremiyorum yavrucum. ~ Ahmet Kaya ~
Müzik
Bir insan akıl verirken kolaylıkla verir bu aklı ama eğer verdiği bu aklı uygulamaya geçerse kendisi, verdiği akıl zorlaşır ve tembellik gösterir. ~MPnr~
İnsanlık
Acaba yeryüzünde insanoğlu, insanlıkla mı sınanıyordu? ~MPnr~
Anket
Dehşetten, sevgiden, ümitsizlikten, acımaktan yarı çılgın uğraşıyor, yalvarıyordum.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Edebiyat