Aşık

Aşık
@MRnight34
Yüksek Topuklu Alçak İnsanlar
Sultanbeyli, 2 Mayıs
12 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sabahattin Ali
“Fakat beklemek lazım... Uzun zaman!”
Sayfa 293 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabahattin Ali
“Dünyada ondan daha harikulade bir mahluk yoktur...”
Sayfa 290 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Sabahattin Ali
“Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız...”
Sayfa 290 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Sabahattin Ali
“Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde âciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: Hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...”
Sayfa 286 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Sabahattin Ali
“İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir...”
Sayfa 286 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat