•melike

•melike
@M_579_
Çaresiz olduğun yerde bir umut ışığı….:(
#NetYani
“Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan.” -Sabahattin Ali
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
°Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Alıntı
''Sanki biraz sonra ağlayacakmışsın gibi sürekli. Hani yağdın yağacaksın ama yüreğin böyle hep bulutlar, bulutlar... Zarifoğlu
insanlardan çok kitaplara sığınmak geldi içimden çünkü onlar bırakıp gitmezler ..