•melike

•melike
@M_579_
Çaresiz olduğun yerde bir umut ışığı….:(
"Tehlikeli sayılmam artık. Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hepimiz bir çukurun içindeyiz ama bazılarımız yıldızlara bakıyor..."°~
Çiçek açsın mı gönlünüz? O zaman tebessüm ediniz zarifçe tüm anlamsız boş hüzünlerinize..
Sabahattin Ali 'nin dediği gibi;"İnsanları olduğundan farklı görmekte ısrar edişime içerliyorum."
Hadi güzel kızım uyu artık. Bu uykusuz gecelerin elbet bedeli vardır fakat şimdi uyuman gerek.
Alıntı