•melike

•melike
@M_579_
Çaresiz olduğun yerde bir umut ışığı….:(
Her yeni günü tek bir taneymişçesine karşıla Ve ondan bir şaheser yarat.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması.Ne kötüdür an kadar yakın,bir asır kadar uzak olması.”
"Bir şeyi çok seversen,onu özgür bırak..."°~
Savaşlar yapıyoruz. Barış için savaşıyoruz. Açlıkla savaşıyoruz. Savaşmaya bayılıyoruz. Silahlarımızla, çenemizle ve paramızla savaşır da savaşırız. Ve gezegen bizden önceki halinden asla bir adım ileri gitmiş değil.
"Çok Dengesizsin"dedi. -"Sol Tarafıma Çok Yüklendin Ondandır"dedim.